Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-15 22:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Managementul calității în învățământul general din perspectiva dimensiunii umane. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 315-319. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 315-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cadrul didactic realizează zilnic o activitatea foarte importantă, aceea de formare și dezvoltare a personalității elevilor de azi, societății de mâine. Însă a fi profesor poate fi o muncă extrem de dificilă, în contextul multitudinii de schimbări ce au loc zilnic în context educațional. În acest sens managementul calității în învățământul general din perspectiva dimensiunii umane vine pe de o parte sa susțină cadrele didactice în activitatea lor de formare, perfecționare și dezvoltare, iar pe de altă parte susține elevii, care astfel pot beneficia de o educație de calitate. Articolul de față subliniază esența conceptelor de: cadru didactic, calitate în educație și management al calității în învățământul general, reliefând acțiunile și principiile necesare, ce trebuie întreprinse de director pentru asigurarea unei educații de calitate în instituția care o gestionează. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, management, calitate in educație, învățământ general, formare iniţială, formare continuă, învăţare pe tot parcursul vieţii, teaching staff, management, in education, general education, initial training, Continuous training, lifelong learning |
||||||
|