Strategii de rezolvare a conflictelor interpersonale la elevii din ciclul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
314 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-28 00:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.064.3 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024)
SM ISO690:2012
RUSU, Daniela. Strategii de rezolvare a conflictelor interpersonale la elevii din ciclul primar. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 219-224. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Strategii de rezolvare a conflictelor interpersonale la elevii din ciclul primar

CZU: 373.3.064.3

Pag. 219-224

Rusu Daniela12
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2023


Rezumat

În articol sunt abordate modalități de rezolvare a conflictelor interpersonale și prezentate pe scurt etapele acestora. Conflictele interpersonale au dimensiuni, dar și valori diferite pentru fiecare dintre noi. O neînțelegere cu un coleg, din timpul unei pauze care este dată uitării în scurt timp, este diferită față de un conflict care lasă emoții în memoria unui elev și care se amplifică pe măsura trecerii timpului. Școala, având un rol formator valoros, devine și primul spațiu de mediere al conflictelor interpersonale, ajutând la crearea unui climat emoțional pozitiv membrilor unei școli.

This article describes the ways of solving interpersonal conflicts and briefly presenting their stages. Interpersonal conflicts have different dimensions and values for each of us. A misunderstanding with a colleague during a break that is soon forgotten is different from a conflict that leaves emotions in a student memory that develops as time passes. The school, having a valuable formative role, also becomes the first space for mediation of interpersonal conflicts, helping to create a positive emotional environment for the members of a school.

Cuvinte-cheie
conflict interpersonal, negociere, mediere, arbitraj,

interpersonal conflicts, negotiation, mediation, arbitration