Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 00:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.064.3 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024) |
SM ISO690:2012 RUSU, Daniela. Strategii de rezolvare a conflictelor interpersonale la elevii din ciclul primar. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 219-224. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.064.3 | ||||||
Pag. 219-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate modalități de rezolvare a conflictelor interpersonale și prezentate pe scurt etapele acestora. Conflictele interpersonale au dimensiuni, dar și valori diferite pentru fiecare dintre noi. O neînțelegere cu un coleg, din timpul unei pauze care este dată uitării în scurt timp, este diferită față de un conflict care lasă emoții în memoria unui elev și care se amplifică pe măsura trecerii timpului. Școala, având un rol formator valoros, devine și primul spațiu de mediere al conflictelor interpersonale, ajutând la crearea unui climat emoțional pozitiv membrilor unei școli. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict interpersonal, negociere, mediere, arbitraj, interpersonal conflicts, negotiation, mediation, arbitration |
||||||
|