Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
257 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:51 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion, BUCURENCIU, Simona-Maria. Aplicarea metodei descoperirii în studiul matematicii în liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 58-66. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.58-66 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.58-66 | |||||||
CZU: 373.016:51 | |||||||
Pag. 58-66 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul vizează problema aplicării metodei descoperirii în studiul matematicii la nivel liceal din perspectiva formării competențelor specifice matematicii. Este prezentat un exemplu de predareînvățare la clasă în cadrul studierii noțiunii de permutări în liceu, folosindu-se metoda descoperirii și impactul avut asupra elevilor. Se trage concluzia că metoda descoperirii contribuie eficient atât la formarea competențelor școlare, cât și la majorarea interesului liceenilor pentru studierea matematicii. |
|||||||
Cuvinte-cheie matematică, liceu, permutări, competențe, competenţe specifice, metoda descoperirii, predare-învăţare, mathematics, high school, permutations, competences, specific competences, discovery method, teaching-learning |
|||||||
|