Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 18:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77 (463) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (720) |
![]() PETCU, Tatiana. Tipologia comunicării în literatura de specialitate. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 225-229. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
|||||
Conferința "Educația din perspectiva concetului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 316.77 | |||||
Pag. 225-229 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Comunicarea, se definește ca performanța de a descifra sensul, semnificația, conotația și denotația legăturilor sociale, organizate sau dezorganizate, cu ajutorul simbolurilor, semnelor, reprezentărilor și altor modalități de modelare informațională, în scopul declanșării, obținerii stabilității, amplificării, diminuării, amânării sau stopării unor comportamente (conduite) individuale sau de grup. Pentru relațiile sociale și implicit pentru relațiile publice, comunicarea reprezintă o componenta esențială, o stare de spirit și un instrument. Ea este, în același timp, o forță motrice a progresului, calea spre înțelegere, armonie și dreptate, dar și o sursă a conflictelor, a neînțelegerilor. |
|||||
Cuvinte-cheie comunicare, emiţător, receptor, mesaj, verbal, nonverbal, tipologie., communication, sender, receiver, message, verbal, nonverbal, typology |
|||||
|