Aspecte metodologice privind parteneriatul educațional în contextul educației actuale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
304 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 14:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018 (673)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
PETCU, Valeriana. Aspecte metodologice privind parteneriatul educațional în contextul educației actuale. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 119-124. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Aspecte metodologice privind parteneriatul educațional în contextul educației actuale

Methodological aspects regarding the educational partnership in the context of current education

CZU: 37.018

Pag. 119-124

Petcu Valeriana
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

Conceptul de parteneriat educațional reprezintă o formă de colaborare ce vine în sprijinul formarii personalității armonioase a copilului. Este o formă ce presupune existența unității de cerințe, opțiuni, decizii şi acțiuni întreprinse de factorii cu responsabilități educaționale. Parteneriatul educațional funcționează având la bază principiul unității, continuității şi consecvenței influențelor educative. Este necesar ca toți partenerii să aibă acelaşi punct de vedere, să acționeze unitar în legătură cu toate problemele legate de viața, activitatea, formarea personalității elevilor, să se încadreze într-un sistem de exigențe.

The concept of educational partnership is a form of collaboration that supports the formation of the harmonious personality of the child. It is a form that presupposes the existence of the unity of requirements, options, decisions and actions taken by the factors with educational responsibilities. The educational partnership works based on the principle of unity, continuity and consistency of educational influences. It is necessary for all partners to have the same point of view, to act in unity on all issues related to life, activity, training of students' personality, to fit into a system of requirements

Cuvinte-cheie
concept, parteneriat, şcoală, familie, responsabilitate,

concept, partnership, school, family, responsibility