Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 14:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (673) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 PETCU, Valeriana. Aspecte metodologice privind parteneriatul educațional în contextul educației actuale. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 119-124. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 119-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de parteneriat educațional reprezintă o formă de colaborare ce vine în sprijinul formarii personalității armonioase a copilului. Este o formă ce presupune existența unității de cerințe, opțiuni, decizii şi acțiuni întreprinse de factorii cu responsabilități educaționale. Parteneriatul educațional funcționează având la bază principiul unității, continuității şi consecvenței influențelor educative. Este necesar ca toți partenerii să aibă acelaşi punct de vedere, să acționeze unitar în legătură cu toate problemele legate de viața, activitatea, formarea personalității elevilor, să se încadreze într-un sistem de exigențe. |
||||||
Cuvinte-cheie concept, parteneriat, şcoală, familie, responsabilitate, concept, partnership, school, family, responsibility |
||||||
|