Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 MIHĂILESCU, Natalia. Profesorul eficient – între posibilitate și realitate. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 2(14), pp. 111-117. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(14) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 111-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interesul pentru descrierea cât mai detaliată a modelului de profesor eficient vine în nevoia de a acționa pe acele componente care sunt susceptibile de formare, pornind de la premisa că, la fel ca în alte domenii, profesionalizarea este posibilă și în domeniul educație. Profesionalizarea activității didactice nu trebuie să însemne doar asimilarea sistematică a unor competențe fixate prin niște standarde ci și capacitatea de a utiliza euristic și creativ competențele formate, în contexte educaționale concrete și relativ imprevizibile. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor eficient, predare eficientă, profesionalizm, efficient teacher, efficient teaching, professionalism |
||||||
|