246 0 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Conceptual framework for non-algorithmic education in STEAM education: Toward metacognitive strategies. Pennsylvania, Statele Unite: 2017, pp. 201-218. ISBN 978-152252219-5, 1522522182, 978-152252218-8DOI: 10.4018/978-1-5225-2218-8.ch010 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Metacognition and Successful Learning Strategies in Higher Education | ||||||
1 / 1 / 2017 / ISBN 978-152252219-5, 1522522182, 978-152252218-8 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.4018/978-1-5225-2218-8.ch010 | ||||||
Pag. 201-218 | ||||||
|
||||||
Vezi articolul | ||||||
|
ISBN: 978-152252219-5, 1522522182, 978-152252218-8
DOI: 10.4018/978-1-5225-2218-8.ch010
Domenii științifice:
Alte contribuții (capitole, secțiuni ale cărții / culegerii) disponibile în IBN