Articolul precedent |
Articolul urmator |
146 0 |
SM ISO690:2012 ВАСИЛЬКОВА, Майя. Познавательная деятельность и учебно-познавательные стратегии в процессе обучения. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 171-180. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 171-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol conține informații despre cunoaştere, aceasta fiind unul dintre cele mai importante aspecte ale vieții. Cunoaşterea este studiatǎ de mai multe discipline, precum: psihologia cognitivǎ, istoria științei, sociologia cunoaşterii. Activitatea Cognitivǎ este o formǎ specialǎ a cunoaşterii. Procesele cognitive şi activitatea cognitivǎ au loc în orice domeniu de activitate umană şi asigură eficacitatea acesteia. Mulți oameni de ştiințǎ au acordat atenție strategiilor cognitive şi rolului lor ȋn studierea limbilor strǎine. |
||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere, procese cognitive, activitate cognitivǎ, strategii cognitive, eficacitate, studierea limbilor strǎine, cognition, cognitive processes, cognitive activity, cognitive strategies, efficiency, second language acquisition |
||||||
|