Articolul precedent |
Articolul urmator |
160 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 15:37 |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Adelina. Eficientizarea învățării. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 138-144. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 138-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este vorba despre eficientizarea procesului de predare – învăţare. Optimizarea acestui proces presupune selectarea de către profesor a celor mai bune abordări între părţile lui componente: obiective, conţinuturi, metode şi forme de realizare. Este important ca profesorul să aleaga mijloacele optime pentru fiecare caz. |
||||||
Cuvinte-cheie eficientizare, proces de predare-învăţare, motivare, optimization, the teaching-learning process, motivation |
||||||
|