Eficientizarea învățării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
160 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 15:37
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Adelina. Eficientizarea învățării. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 138-144. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Eficientizarea învățării


Pag. 138-144

Hadîrcă Adelina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2023


Rezumat

În acest articol este vorba despre eficientizarea procesului de predare – învăţare. Optimizarea acestui proces presupune selectarea de către profesor a celor mai bune abordări între părţile lui componente: obiective, conţinuturi, metode şi forme de realizare. Este important ca profesorul să aleaga mijloacele optime pentru fiecare caz.

The article is about optimization of the teaching-learning process. The optimization of teaching and learning process involves the best approaches to its basic components: tasks, content, methods, ways and forms. It’s important that the teacher chooses the optimum methods in every particular situation.

Cuvinte-cheie
eficientizare, proces de predare-învăţare, motivare,

optimization, the teaching-learning process, motivation