Articolul precedent |
Articolul urmator |
203 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.026:811.161.1 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363) |
SM ISO690:2012 ГЕТЬМАНЕНКО, Наталия, ГЕРЛОВАН, Ольга. Герменевтический подход к концептам культуры при обучении иностранным языкам на примере РКИ . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 62-67. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p62-67 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p62-67 | ||||||
CZU: 378.026:811.161.1 | ||||||
Pag. 62-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă experiența aplicării abordărilor hermeneutice, în predarea limbilor străine studenților, pe baza exemplului limbii ruse ca limbă nematernă. Autorii acordă o atenție sporită caracterului dialogic al interacțiunii emoționale și raționale dintre autor și cititor (spectator, ascultător), atunci când interpretează conceptele și textele culturale. Autorii iau în discuție perspectivele utilizării acestei abordări în didactică, prin implementarea modelului dinamic pe care l-au dezvoltat, în vederea studierii conceptelor culturale. Articolul tratează controversa științifică în jurul termenului de „concept‖ și, ținând cont de analiza definițiilor existente, formulează termenul „concept‖ în raport cu metodologia de predare a limbilor nematerne în grupele de studenți străini. |
||||||
Cuvinte-cheie hermeneutică, concept, texte culturale, didactica limbii ruse ca a doua (a treia) limbă într-un mediu lingvistic străin, model dinamic de lucru asupra conceptelor culturale, hermeneutics, concept, culture texts, methodology of teaching Russian as a second (third) language in a foreign language environment, dynamic model for working with culture concepts |
||||||
|