Disponibilitatea elevilor din învățământul general în raport cu tehnologiile informaționale și de comunicație în procesul instructiv-educativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
217 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-11 18:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.04:004 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana. Disponibilitatea elevilor din învățământul general în raport cu tehnologiile informaționale și de comunicație în procesul instructiv-educativ . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 271-275. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p271-275
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Disponibilitatea elevilor din învățământul general în raport cu tehnologiile informaționale și de comunicație în procesul instructiv-educativ

Availability of students in general education in relation to information and communication technologies in the educational process

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p271-275
CZU: 373.5.04:004

Pag. 271-275

Cernei Andriana12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 I. P. Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2023


Rezumat

Education is a global phenomenon that ensures the generation and transmission of theoretical and / or practical accumulations obtained by mankind throughout its historical evolution, in order to form the human personality for organizational integration in society. In the context of the current challenges in the field of education, namely information and communication technologies are an important alternative, which reduces the temporal, social or spatial restrictions. This article proposes a comparative analysis of the T.I.C. from the computer science curriculum and how available the students are to use them in the instructive-educational process

Cuvinte-cheie
computer science, competence, T.I.C., high school students, education, spreadsheet applications, word processing, electronic presentations