Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() CODĂU, Cătălina. Strategii de asistenţă metodologică în activitatea specialiştilor serviciului de asistenţă psihopedagogică. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe umanistice. Ştiinţe ale educației, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SaE, pp. 144-147. ISBN ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SaE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe ale educației" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 144-147 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In our research we aimed to study the process of methodological assistance in the work of the specialists of the Psycho-pedagogical Assistance Services, aiming at the elaboration of some recommendations for granting the methodological assistance for them. We have experimentally demonstrated that methodological assistance strategies carried out by the specialists of the Psycho-pedagogical Assistance Services are efficient if they fully reflect the logic of the methodological assistance process. |
||||||
|