Articolul precedent |
Articolul urmator |
380 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 18:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.31:159.944.4 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3396) |
SM ISO690:2012 DRUMEA, Olga. Managementul stresului la cadrele didactice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe umanistice. Ştiinţe ale educației, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SaE, pp. 148-150. ISBN ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SaE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe ale educației" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011.31:159.944.4 | ||||||
Pag. 148-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Stress is still a current issue, although it has been studied ever for 100 years. Research in this area shows that stress at work is a phenomenon that affects almost all professions. Mostly affected by stress are service providers, including education. More and more researches are dedicated to these facts under several psychological, pedagogical, social angles. |
||||||
|