Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 19:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+659.126]:303.4(478) (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Publicitate. Reclamă (176) |
Metode ale științelor sociale (177) |
SM ISO690:2012 SAMOILĂ (RACU), Cristina. Elaborarea politicii de marcă a întreprinderii. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 139-143. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+659.126]:303.4(478) | ||||||
Pag. 139-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The research objectives aim at: analysis of general concepts regarding the role and importance of commercial policy development, identification of brand characteristics, studies of marketing activity of BM Public SRL, exploration of brand policies implemented within the department Magdalene Woodbag, elaboration of economic and financial analysis of the entity and project. a brand policy for this department.. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Samoilă (Racu), C.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The research objectives aim at: analysis of general concepts regarding the role and importance of commercial policy development, identification of brand characteristics, studies of marketing activity of BM Public SRL, exploration of brand policies implemented within the department Magdalene Woodbag, elaboration of economic and financial analysis of the entity and project. a brand policy for this department..</p></dc:description> <dc:source>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova (SJ, SNE) 139-143</dc:source> <dc:title>Elaborarea politicii de marcă a întreprinderii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>