Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
258 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 10:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111`42 (2)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
BOLGARI, Natalia. Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 73-78. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success

CZU: 811.111`42

Pag. 73-78

Bolgari Natalia
 
Bucharest University of Economic Studies
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Abilitatea de a conversa în limba engleză este extrem de complexă și include: cunoașterea limbii (fonetica, gramatica, lexicul și discursul), competențe de a comunica (segmentarea discursului, semnalizarea intenției și participarea în discuție) și strategii de comunicare (parafrazare, reformulare, etc.) În a doua jumătate a secolului XX s-au dezvoltat o serie de abordări de predare, cum ar fi abordarea audio-lingvistică, abordarea situațională și abordarea funcțională, acordând un rol-cheie predării abili-tăților de pronunție și acurateței gramaticale. În prezent predarea limbii engleză se bazează pe modelul discursului interactiv și nivelul de conceptualizare într-un mediu autentic de comunicare.

Cuvinte-cheie
abordare audio-lingvistică, abordare situațională, abordare funcțională, discurs interactiv, strategii de comunicare