Articolul precedent |
Articolul urmator |
266 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111`42 (2) |
Limba engleză (684) |
SM ISO690:2012 BOLGARI, Natalia. Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 73-78. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111`42 | ||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abilitatea de a conversa în limba engleză este extrem de complexă și include: cunoașterea limbii (fonetica, gramatica, lexicul și discursul), competențe de a comunica (segmentarea discursului, semnalizarea intenției și participarea în discuție) și strategii de comunicare (parafrazare, reformulare, etc.) În a doua jumătate a secolului XX s-au dezvoltat o serie de abordări de predare, cum ar fi abordarea audio-lingvistică, abordarea situațională și abordarea funcțională, acordând un rol-cheie predării abili-tăților de pronunție și acurateței gramaticale. În prezent predarea limbii engleză se bazează pe modelul discursului interactiv și nivelul de conceptualizare într-un mediu autentic de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare audio-lingvistică, abordare situațională, abordare funcțională, discurs interactiv, strategii de comunicare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Bolgari, N.P.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Bucureşti, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-297-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>abordare audio-lingvistică</subject> <subject>abordare situațională</subject> <subject>abordare funcțională</subject> <subject>discurs interactiv</subject> <subject>strategii de comunicare</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.111`42</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Abilitatea de a conversa în limba engleză este extrem de complexă și include: cunoașterea limbii (fonetica, gramatica, lexicul și discursul), competențe de a comunica (segmentarea discursului, semnalizarea intenției și participarea în discuție) și strategii de comunicare (parafrazare, reformulare, etc.) În a doua jumătate a secolului XX s-au dezvoltat o serie de abordări de predare, cum ar fi abordarea audio-lingvistică, abordarea situațională și abordarea funcțională, acordând un rol-cheie predării abili-tăților de pronunție și acurateței gramaticale. În prezent predarea limbii engleză se bazează pe modelul discursului interactiv și nivelul de conceptualizare într-un mediu autentic de comunicare.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>