Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
266 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 10:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111`42 (2)
Limba engleză (684)
SM ISO690:2012
BOLGARI, Natalia. Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 73-78. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success

CZU: 811.111`42

Pag. 73-78

Bolgari Natalia
 
Bucharest University of Economic Studies
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Abilitatea de a conversa în limba engleză este extrem de complexă și include: cunoașterea limbii (fonetica, gramatica, lexicul și discursul), competențe de a comunica (segmentarea discursului, semnalizarea intenției și participarea în discuție) și strategii de comunicare (parafrazare, reformulare, etc.) În a doua jumătate a secolului XX s-au dezvoltat o serie de abordări de predare, cum ar fi abordarea audio-lingvistică, abordarea situațională și abordarea funcțională, acordând un rol-cheie predării abili-tăților de pronunție și acurateței gramaticale. În prezent predarea limbii engleză se bazează pe modelul discursului interactiv și nivelul de conceptualizare într-un mediu autentic de comunicare.

Cuvinte-cheie
abordare audio-lingvistică, abordare situațională, abordare funcțională, discurs interactiv, strategii de comunicare

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Bolgari, N.P.</creatorName>
<affiliation>Academia de Studii Economice din Bucureşti, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Developing Speaking Skills during ELT: from Failure to Success</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-297-9</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>abordare audio-lingvistică</subject>
<subject>abordare situațională</subject>
<subject>abordare funcțională</subject>
<subject>discurs interactiv</subject>
<subject>strategii de comunicare</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>811.111`42</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Abilitatea de a conversa &icirc;n limba engleză este extrem de complexă și include: cunoașterea limbii (fonetica, gramatica, lexicul și discursul), competențe de a comunica (segmentarea discursului, semnalizarea intenției și participarea &icirc;n discuție) și strategii de comunicare (parafrazare, reformulare, etc.) &Icirc;n a doua jumătate a secolului XX s-au dezvoltat o serie de abordări de predare, cum ar fi abordarea audio-lingvistică, abordarea situațională și abordarea funcțională, acord&acirc;nd un rol-cheie predării abili-tăților de pronunție și acurateței gramaticale. &Icirc;n prezent predarea limbii engleză se bazează pe modelul discursului interactiv și nivelul de conceptualizare &icirc;ntr-un mediu autentic de comunicare.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>