Articolul precedent |
Articolul urmator |
184 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 19:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.111(072.8) (1) |
Literatură engleză (116) |
SM ISO690:2012 MUNTEAN, Ana. Literary Competence: Pre-requisite and Outcome for EFL Literature Courses. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 78-83. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.111(072.8) | ||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența literară este o finalitate, dar și un reper solid în demersul educațional al studii-lor literare. Articolul analizează diverse abordări și definiții ale acestui concept complex de către experți străini și autohtoni, astfel specificând abilitățile cuprinse în această competență. Exemplificând existența a mai multor nivele de competență literară și a diferitor profiluri de cititori, articolul scoate în evidență caracterul distinctiv al predării literaturii studenților filologi, viitorilor profesori de limbă engleză. Scopul, obiectivele și finalitățile exprimate prin competențe urmează a fi gândite și formulate cu multă grijă, dat fiind faptul că instruirea este în limba engleză. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă literară, citire, abilităţi, scopul predarii literaturii, profiluri de cititori |
||||||
|