Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 01:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
808.5+070:659.4 (2) |
Retorica vorbirii. Arta și tehnica exprimării orale (105) |
Ziare. Presă. Jurnalism (561) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (390) |
SM ISO690:2012 UNTILOV, Tatiana. Comunicarea persuasivă versus manipularea în mass-media. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 3, 20 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 3, pp. 61-67. ISBN 978-9975-76-413-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 3, Chişinău, Moldova, 20 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 808.5+070:659.4 | ||||||
Pag. 61-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea este un subiect actual în toate timpurile, fapt bazat pe necesitatea omului de a se dezvolta în interacțiune cu semenii, iar aceasta fiind cel mai eficient mijloc. Cu părere de rău, nu toate formele de comunicare verbală sunt inofensive, deoarece prin comunicare se obțin multe lucruri folositoare societății, dar și multe lucruri distructive, reperez aici influența ideologiilor care au fost în stare să distrugă mii de persoane și teritorii. În acest context se reflectă în baza a două aspecte ale comunicării: persuasiunea și manipularea – concepte reprezentative ale influenței benefice și malefice ale comunicării. De asemenea, sunt expuse diferențele dintre aceste noțiuni și este prezentată o analiză a conținuturilor din mass-media pentru a demonstra importanța competenței de a distinge influența comunicării cu caracter pozitiv de cea cu caracter manipulator. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, persuasiune, manipulare, mass-media, communication, persuasion, manipulation, media |
||||||
|