Certain peculiarities of memory development in adults: teaching technologies framework
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
223 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 21:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7:159.953.4 (2)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (212)
Psihologie (3416)
SM ISO690:2012
ŢURCANU, Carolina. Certain peculiarities of memory development in adults: teaching technologies framework. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 409-416. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360955
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Certain peculiarities of memory development in adults: teaching technologies framework

Unele particularități de dezvoltare a memoriei la adulți: cadrul tehnologiilor didactice

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360955
CZU: 374.7:159.953.4

Pag. 409-416

Ţurcanu Carolina
 
Moldova State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2023


Rezumat

In this article is addressed the problem of developing certain mental processes in adults, emerging from the particularities of their manifestation at a respective age, the emphasis being on the development of memory. It should be noted that the problem is approached from the perspective of valorizing didactic technologies with the most significant formative values for the development of a certain mental process, in the given case of memory. Interactive didactic technologies and, first of all, those specific to this process are proposed.

În articolul dat se abordează problema dezvoltării unor procese psihice la adulți, reieșind din particularitățile manifestării acestora la o vârsta respectivă, accentul fiind pus pe dezvoltarea memoriei. E de menționat că, problema se abordează din perspectiva valorificării tehnologiilor didactice cu cele mai semnificative valențe formative pentru dezvoltarea a unui anumit proces psihic, în cazul dat al memoriei. Se propun tehnologii didactice interactive și, în primul rând, cele specifice acestui proces.

Cuvinte-cheie
didactic technologies, mental processes, perception, memory, methods and procedures, adults, non-formal education.,

tehnologii didactice, procese psihice, percepţie, memorie, metode și procedee, adulţi, educația nonformală.