Didactica formării competențelor profesionale în învățământului profesional medical dua
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-17 07:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091.279.7:61 (2)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
Științe medicale. Medicină (11143)
SM ISO690:2012
NEGREAN, Mariana, CHEPTANARI, Svetlana, CRECIUN, Galina. Didactica formării competențelor profesionale în învățământului profesional medical dua. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 380-387. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360778
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
Ediția 2, 2022
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research"
2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022

Didactica formării competențelor profesionale în învățământului profesional medical dua

Didactic of training the professional skills in dual medical professional education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360778
CZU: 377.091.279.7:61

Pag. 380-387

Negrean Mariana12, Cheptanari Svetlana12, Creciun Galina1
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 ianuarie 2023


Rezumat

Autorii abordează problema didacticii formării competențelor profesionale a asistenților medicali, instruiți în contextul învățământului dual. în articol sunt prezentate premisele inovaţiilor educaţionale centrate pe probleme actuale ale învăţământului profesional medical prin prisma instruirii asistenților medicali, centrată pe competenţe.

The authors address the didactic issue of training the professional skills of medical assistants, trained in the context of dual education. The article presents the premises of educational innovations centered on current problems of professional medical education through the prism of the training of medical assistants, centered on competences.

Cuvinte-cheie
didactică, competenţe profesionale, învățământ dual, învățământ profesional medical.,

teaching, professional skills, dual education, professional medical education