Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-17 07:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091.279.7:61 (2) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (274) |
Științe medicale. Medicină (11177) |
SM ISO690:2012 NEGREAN, Mariana, CHEPTANARI, Svetlana, CRECIUN, Galina. Didactica formării competențelor profesionale în învățământului profesional medical dua. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 380-387. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360778 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360778 | ||||||
CZU: 377.091.279.7:61 | ||||||
Pag. 380-387 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorii abordează problema didacticii formării competențelor profesionale a asistenților medicali, instruiți în contextul învățământului dual. în articol sunt prezentate premisele inovaţiilor educaţionale centrate pe probleme actuale ale învăţământului profesional medical prin prisma instruirii asistenților medicali, centrată pe competenţe. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, competenţe profesionale, învățământ dual, învățământ profesional medical., teaching, professional skills, dual education, professional medical education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Negrean, M.</creatorName> <affiliation>Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Cheptanari, S.</creatorName> <affiliation>Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Creciun, G.</creatorName> <affiliation>Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Didactica formării competențelor profesionale în învățământului profesional medical dua</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>didactică</subject> <subject>competenţe profesionale</subject> <subject>învățământ dual</subject> <subject>învățământ profesional medical.</subject> <subject>teaching</subject> <subject>professional skills</subject> <subject>dual education</subject> <subject>professional medical education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>377.091.279.7:61</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autorii abordează problema didacticii formării competențelor profesionale a asistenților medicali, instruiți în contextul învățământului dual. în articol sunt prezentate premisele inovaţiilor educaţionale centrate pe probleme actuale ale învăţământului profesional medical prin prisma instruirii asistenților medicali, centrată pe competenţe.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The authors address the didactic issue of training the professional skills of medical assistants, trained in the context of dual education. The article presents the premises of educational innovations centered on current problems of professional medical education through the prism of the training of medical assistants, centered on competences.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>