Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:811.135.1 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2124) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1472) |
![]() POPA, Florentina. Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 164-167. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 164-167 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This paper it is atended to be a parallel between traditional and modern technologies used in teaching, learning and evaluating the romanian language in primary classes. The study of language in the primary education means the abstraction of the concrete notions of language and then using them in the writing process involves combining previous knowledge in the present experience. |
||||||
Cuvinte-cheie tradițional, modern, comumunication, student, Methods, Romanian language, tradiţional, modern, comunicare, elev, metode, limba română |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Popa, F.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-420-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>tradițional</subject> <subject>modern</subject> <subject>comumunication</subject> <subject>student</subject> <subject>Methods</subject> <subject>Romanian language</subject> <subject>tradiţional</subject> <subject>modern</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>elev</subject> <subject>metode</subject> <subject>limba română</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.02:811.135.1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This paper it is atended to be a parallel between traditional and modern technologies used in teaching, learning and evaluating the romanian language in primary classes. The study of language in the primary education means the abstraction of the concrete notions of language and then using them in the writing process involves combining previous knowledge in the present experience.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Prezenta lucrare se dorește a fi o paralelă între tehnologiile tradiționale și cele moderne utilizate în predarea-învățarea-evaluarea limbii române în clasele primare. Studiul limbii, în învățământul primar, presupune abstractizarea noțiunilor concrete de scris și citit după ce acestea au fost însușite temeinic. Comunicarea noțiunilor de limbă și apoi utilizarea acestora în procesul scrierii presupune alăturarea cunoștințelor anterioare în experiența prezentă.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>