Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
316 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:811.135.1 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2124)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1472)
SM ISO690:2012
POPA, Florentina. Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 164-167. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare

CZU: 373.3.02:811.135.1

Pag. 164-167

Popa Florentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

This paper it is atended to be a parallel between traditional and modern technologies used in teaching, learning and evaluating the romanian language in primary classes. The study of language in the primary education means the abstraction of the concrete notions of language and then using them in the writing process involves combining previous knowledge in the present experience.

Prezenta lucrare se dorește a fi o paralelă între tehnologiile tradiționale și cele moderne utilizate în predarea-învățarea-evaluarea limbii române în clasele primare. Studiul limbii, în învățământul primar, presupune abstractizarea noțiunilor concrete de scris și citit după ce acestea au fost însușite temeinic. Comunicarea noțiunilor de limbă și apoi utilizarea acestora în procesul scrierii presupune alăturarea cunoștințelor anterioare în experiența prezentă.

Cuvinte-cheie
tradițional, modern, comumunication, student, Methods, Romanian language,

tradiţional, modern, comunicare, elev, metode, limba română

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-171431</cfResPublId>
<cfResPublDate>2022</cfResPublDate>
<cfVol>Vol.20, Partea 1</cfVol>
<cfStartPage>164</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-46-420-8</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/171431</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Tradițional și modern în studiul limbii române în clasele primare</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>tradițional; modern; comumunication; student; Methods; Romanian language; tradiţional; modern; comunicare; elev; metode; limba română</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>This paper it is atended to be a parallel between traditional and modern technologies used in teaching, learning and evaluating the romanian language in primary classes. The study of language in the primary education means the abstraction of the concrete notions of language and then using them in the writing process involves combining previous knowledge in the present experience.</p></cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Prezenta lucrare se dorește a fi o paralelă &icirc;ntre tehnologiile tradiționale și cele moderne utilizate &icirc;n predarea-&icirc;nvățarea-evaluarea limbii rom&acirc;ne &icirc;n clasele primare. Studiul limbii, &icirc;n &icirc;nvățăm&acirc;ntul primar, presupune abstractizarea noțiunilor concrete de scris și citit după ce acestea au fost &icirc;nsușite temeinic. Comunicarea noțiunilor de limbă și apoi utilizarea acestora &icirc;n procesul scrierii presupune alăturarea cunoștințelor anterioare &icirc;n experiența prezentă.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-65355</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-65355</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-65355-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Popa</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Florentina</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>