Utilizarea softurilor educaționale în evaluarea elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
259 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 22:18
SM ISO690:2012
IFRIM, Constantin-Cătălin. Utilizarea softurilor educaționale în evaluarea elevilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 98-102. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Utilizarea softurilor educaționale în evaluarea elevilor


Pag. 98-102

Ifrim Constantin-Cătălin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

The use of educational software in school activities causes significant changes in the knowledge and attitude of students towards learning. This article presents a software product very useful for teachers in assessing students.

Utilizarea softurilor educaționale în activitățile școlare determină apariția unor modificări semnificative în achiziția cunoștințelor și în atitudinea elevilor față de învățare. În acest articol este prezentat un produs software (soft) foarte util cadrelor didactice în evaluarea elevilor.

Cuvinte-cheie
education, educational software, evaluation, school performance,

educaţie, soft educaţional, evaluare, randament școlar