Articolul precedent |
Articolul urmator |
259 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 22:18 |
SM ISO690:2012 IFRIM, Constantin-Cătălin. Utilizarea softurilor educaționale în evaluarea elevilor. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 98-102. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 98-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The use of educational software in school activities causes significant changes in the knowledge and attitude of students towards learning. This article presents a software product very useful for teachers in assessing students. |
||||||
Cuvinte-cheie education, educational software, evaluation, school performance, educaţie, soft educaţional, evaluare, randament școlar |
||||||
|