Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() САМОЛЮК, Ольга. Компетенции учителя физической культуры в выставлении оценки: проблемы и перспективы решения. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 121-126. ISBN 978-9975-68-417-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 121-126 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article outlines the main problems of the competence of the physical education teacher in the evaluation of students. The functions of assessment and marks on physical culture are considered. The tasks facing the teacher in assessing the assessment have been defined. Prospects for solving the problem of assessment on physical education are outlined. |
||||||
Cuvinte-cheie assessment, mark, physical culture, teacher, student, competence |
||||||
|