Становление профессионального мастерства тренера-педагога
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
238 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.4:796/799 (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
Divertisment. Jocuri. Sport (1700)
SM ISO690:2012
SCUBI, Iulia, ДАНАИЛ, Сергей, МИХАЙЛОВА, Наталья. Становление профессионального мастерства тренера-педагога. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 1 decembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2022, Ediția 3, pp. 189-193. ISBN 978-9975-68-473-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 3, 2022
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 1 decembrie 2022

Становление профессионального мастерства тренера-педагога

CZU: 377.4:796/799

Pag. 189-193

Scubi Iulia1, Данаил Сергей2, Михайлова Наталья1
 
1 Приднестровский Государственный Университет им. Т.Г.Шевченко,
2 Государственный университет физического воспитания и спорта
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2023


Rezumat

The article explains which components make up the professional skills of a coach, which is an indicator of the effectiveness of the coach's activity and in what ways it is possible to improve the skills of a teacher.

Cuvinte-cheie
pedagogical skills, coach, teacher, professional activity, professional experience, success