Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.4:796/799 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 SCUBI, Iulia, ДАНАИЛ, Сергей, МИХАЙЛОВА, Наталья. Становление профессионального мастерства тренера-педагога. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 1 decembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2022, Ediția 3, pp. 189-193. ISBN 978-9975-68-473-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 3, Chișinău, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.4:796/799 | ||||||
Pag. 189-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article explains which components make up the professional skills of a coach, which is an indicator of the effectiveness of the coach's activity and in what ways it is possible to improve the skills of a teacher. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical skills, coach, teacher, professional activity, professional experience, success |
||||||
|