Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 12:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Un model de formare a atitudinilor pozitive față de învățarea matematicii la elevii din .clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 6(136), pp. 37-41. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7482619 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(136) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7482619 | ||||||
CZU: 373.3.091:51 | ||||||
Pag. 37-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica eficientizării procesului de formare a atitudinilor față de învățarea matematicii la elevii de clasele primare. Se argumentează actualitatea și necesitatea cercetării în baza documentelor de politici educaționale, se precizează reperele teoretico-metodologice în baza analizei literaturii de specialitate, se prezintă metodologia și rezultatele unui studiu experimental-constatativ al formării atitudinilor față de învățarea matematicii la elevii din clasa a IV-a. Se prezintă un model al strategiilor didactice de formare a atitudinilor vizate, care admite diverse variante de realizare la clasă, și se propune un exemplu concret. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, matematică, strategie didactică, învăţare prin cooperare, metacogniţie, curriculum, învăţământ primar, learning attitude, mathematics, didactic strategy, cooperative learning, metacognition, curriculum, primary education |
||||||
|