Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
241 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 17:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (485) |
Organizarea instruirii (536) |
SM ISO690:2012 BUTNARI, Nadejda. Proiectarea demersului educațional în contextul principiului autoactualizării . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 6(136), pp. 6-8. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7482506 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(136) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7482506 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 6-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se orientează atât spre cercetătorii din domeniul educației, cât și spre cadrele didactice universitare implicate în procesul de formare inițială a studenților. Procesul educațional se axează pe un ansamblu de principii. Unul din acestea, principiul autoactualizării, derivă din una dintre cele patru dimensiuni ale inteligenţei spirituale – gândirea critică existențială. Principiul autoactualizării presupune ca profesorul să creeze situaţii educaţionale favorabile dezvoltării plenare a potenţialului educabilului, corespunzătoare cerinţelor actuale timpului. |
||||||
Cuvinte-cheie proiectare didactică, principiu didactic, gândire critică, gândire critică existenţială, autoactualizare, didactic design, didactic principle, critical thinking, critical existential thinking, self-actualization |
||||||
|