Strategii de intervenție psihosocială din perspectiva școlii ca organizație (actualizări și ilustrări de caz)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
276 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 12:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+371.125.8 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Natalia. Strategii de intervenție psihosocială din perspectiva școlii ca organizație (actualizări și ilustrări de caz). In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 308-312.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022

Strategii de intervenție psihosocială din perspectiva școlii ca organizație (actualizări și ilustrări de caz)

CZU: 37.015.3+371.125.8

Pag. 308-312

Cojocaru Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2022


Rezumat

The pandemic triggered a series of challenges including the need to quickly and efficiently adjust the organizational environment to the social and economic transformations. As the psychologists have an essential role in this process, we will analyse the strategy of psychosocial intervention from the „school as an organization” approach, taking into account the challenges of the pandemic period. In this respect, starting from the premise that educational institutions function based on the specific rules of an organization, we will suggest the necessity to reconfigure the psychological assistance in schools from a systemic-organizational perspective.

Cuvinte-cheie
psychosocial intervention, school as an organization, psychological assistance