Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
398 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 17:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.472:004.9 (1) |
Obligații. Contracte. Convenții (457) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Violeta, CARA-RUSNAC, Aliona. Inovaţiile în contractele cu titlu gratuit încheiate în mediul online. In: Revista Institutului Naţional al Justiţiei, 2022, nr. 4(63), pp. 46-50. ISSN 1857-2405. DOI: https://doi.org/10.52277/1857-2405.2022.4(63).08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Institutului Naţional al Justiţiei | ||||||
Numărul 4(63) / 2022 / ISSN 1857-2405 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52277/1857-2405.2022.4(63).08 | ||||||
CZU: 347.472:004.9 | ||||||
Pag. 46-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contractele cu titlu gratuit încheiate în mediul online sunt privite mai mult ca o excepţie de la regula generală. Mediul online este un mediu perfect pentru comercializarea produselor. Comerţul electronic a luat amploare mai ales în perioada pandemiei de COVID-19, iar contractele cu titlu gratuit sunt oferite de profesionişti ca o completare la contractele principale, oferite mai mult în calitate de accesorii-cadouri la achiziţia principală. Prezenta cercetare analizează riscurile încheierii contractelor cu titlu gratuit electronic. În acest studiu sunt analizate aspectele legislative ale contractelor cu titlu gratuit încheiate în mediul online. Totodată, în concluzie sunt prezentate avantajele şi dezavantajele încheierii contractelor cu titlu gratuit în mediul online şi se oferă recomandări în vederea reglementării protecţiei părţilor care încheie contracte cu titlu gratuit în mediul online. |
||||||
Cuvinte-cheie contract cu titlu gratuit, contract de donație, contract electronic, contract digital, bun digital, spaţiu digital, contract with gratuitous title, donation contract, e-contract, digital contract, e-goods, digital environment |
||||||
|