Articolul precedent |
Articolul urmator |
198 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-18 19:19 |
SM ISO690:2012 MIHĂILESCU, Natalia. Impactul comunicării didactice asupra formării profesionale inițiale a cadrelor didactice. In: Provocări şi oportunităţi în educaţie, 26-27 martie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, pp. 100-109. ISBN 978-9975-88-054-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocări şi oportunităţi în educaţie 2018 | ||||||
Conferința "Provocări şi oportunităţi în educaţie" Cahul, Moldova, 26-27 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 100-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, mai mult ca oricând, la nivelul individului, dar și în ceea ce privește colectivitățile în care acesta trăiește, se observă o creștere explozivă a interesului pentru problematica nu doar a comunicării, ci și a comunicării eficiente. Această extindere la nivelul teoriilor, dar, mai ales, la nivelul vieții cotidiene a produs un număr impresionant de întrebări asupra unui fenomen – cel al comunicării – atât de prezent în experiența noastră de zi cu zi. Globalizarea a făcut ca lumea de azi să fie supusă unor schimbări rapide, contactul şi interacţiunea cu alte culturi sunt caracteristicile dominante ale vieţii moderne. Aceste contacte cu ceilalţi, având scopuri fie economice, politice sau culturale, ne îndrumă spre un mod de cunoaştere mai deschis, când trebuie să primeze dialogul direct şi deschis între oamenii de diferite etn |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, activitate didactică, formare iniţială, calitate, didactic comunication, didactic activity, initial training, Quality |
||||||
|