Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 12:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026 (67) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, ZELENSCHI, Irina. Metode constructiviste de predare a interacțiunilor în clasa VII. Analiză comparativă. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 388-393. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026 | ||||||
Pag. 388-393 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare sunt analizate trei metode constructiviste de predare a capitolului „Interacțiuni ” din clasa a VII-a, fiind date și matricele logice ale proiectelor având ca scop o învățare mai eficace, dezvoltarea aptitudinilor analitice și încurajarea efortului cognitiv al elevilor. Sunt descrise componentele care contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; este arătat că interacțiunea și comunicarea contribuie la formarea vocabularului activ. |
||||||
Cuvinte-cheie predare constructivistă, învățarea pe bază de proiect, învățarea prin metoda cercetării, învățarea și predarea vizibilă, constructivist teaching, project-based learning, inquiry-based education, visible teaching and learning, problematization |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Calalb, M.</dc:creator> <dc:creator>Zelenschi, I.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În această lucrare sunt analizate trei metode constructiviste de predare a capitolului „Interacțiuni ” din clasa a VII-a, fiind date și matricele logice ale proiectelor având ca scop o învățare mai eficace, dezvoltarea aptitudinilor analitice și încurajarea efortului cognitiv al elevilor. Sunt descrise componentele care contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; este arătat că interacțiunea și comunicarea contribuie la formarea vocabularului activ.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In this paper, three constructivist methods of teaching the chapter "Interactions" in 7th grade course of physics are analyzed, being also given the project logical frameworks aimed at a more effective learning, development of analytical skills and encouragement of the cognitive effort of the students. The components that contribute to the formation of lifelong learning skills are described; is shown that interaction and collaboration contribute to the formation of active vocabulary.</p></dc:description> <dc:source>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). (Ediția a 2-a) 388-393</dc:source> <dc:subject>predare constructivistă</dc:subject> <dc:subject>învățarea pe bază de proiect</dc:subject> <dc:subject>învățarea prin metoda cercetării</dc:subject> <dc:subject>învățarea și predarea vizibilă</dc:subject> <dc:subject>constructivist teaching</dc:subject> <dc:subject>project-based learning</dc:subject> <dc:subject>inquiry-based education</dc:subject> <dc:subject>visible teaching and learning</dc:subject> <dc:subject>problematization</dc:subject> <dc:title>Metode constructiviste de predare a interacțiunilor în clasa VII. Analiză comparativă</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>