Articolul precedent |
Articolul urmator |
292 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 12:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026 (67) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, ZELENSCHI, Irina. Metode constructiviste de predare a interacțiunilor în clasa VII. Analiză comparativă. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 388-393. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026 | ||||||
Pag. 388-393 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare sunt analizate trei metode constructiviste de predare a capitolului „Interacțiuni ” din clasa a VII-a, fiind date și matricele logice ale proiectelor având ca scop o învățare mai eficace, dezvoltarea aptitudinilor analitice și încurajarea efortului cognitiv al elevilor. Sunt descrise componentele care contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; este arătat că interacțiunea și comunicarea contribuie la formarea vocabularului activ. |
||||||
Cuvinte-cheie predare constructivistă, învățarea pe bază de proiect, învățarea prin metoda cercetării, învățarea și predarea vizibilă, constructivist teaching, project-based learning, inquiry-based education, visible teaching and learning, problematization |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Calalb, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Zelenschi, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Metode constructiviste de predare a interacțiunilor în clasa VII. Analiză comparativă</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>predare constructivistă</subject> <subject>învățarea pe bază de proiect</subject> <subject>învățarea prin metoda cercetării</subject> <subject>învățarea și predarea vizibilă</subject> <subject>constructivist teaching</subject> <subject>project-based learning</subject> <subject>inquiry-based education</subject> <subject>visible teaching and learning</subject> <subject>problematization</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.026</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În această lucrare sunt analizate trei metode constructiviste de predare a capitolului „Interacțiuni ” din clasa a VII-a, fiind date și matricele logice ale proiectelor având ca scop o învățare mai eficace, dezvoltarea aptitudinilor analitice și încurajarea efortului cognitiv al elevilor. Sunt descrise componentele care contribuie la formarea deprinderilor de învățare pe parcursul vieții; este arătat că interacțiunea și comunicarea contribuie la formarea vocabularului activ.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this paper, three constructivist methods of teaching the chapter "Interactions" in 7th grade course of physics are analyzed, being also given the project logical frameworks aimed at a more effective learning, development of analytical skills and encouragement of the cognitive effort of the students. The components that contribute to the formation of lifelong learning skills are described; is shown that interaction and collaboration contribute to the formation of active vocabulary.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>