eTwining portal – opportunity for sustainable development of education through stem projects
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
286 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:37.022 (2)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
SM ISO690:2012
IEȘEANU, Dumitru. Portalul etwining – oportunitate de dezvoltare durabilă a educației prin proiecte STEM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 293-297. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

eTwining portal – opportunity for sustainable development of education through stem projects

Portalul etwining – oportunitate de dezvoltare durabilă a educației prin proiecte STEM

CZU: 004:37.022

Pag. 293-297

Ieșeanu Dumitru
 
Școala Profesională nr. 2, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2022


Rezumat

Noile viziuni a dezvoltării valorilor educaționale prin proiect devin tot mai solicitate platformele educaționale de colaborare națională sau internațională una din așa modalități este portalul eTwininng. Lucrarea dată abordează descrierea oportunității dezvoltărilor interactive interdisciplinare și transdisciplinare, unde elevii pe deplin simt necesitatea muncii depuse în echipă rolul fiecărui coechipier și cel mai semnificativ factor fiind acel că acest portal se bazează în mare măsură pe proiecte ce sunt inițiate și dezvoltate într-o echipă educațională la nivel de republică sau internațional fiind cel puțin două instituții de învățământ.

New visions of developing educational values through the project are becoming more and more in demand educational platforms for national or international collaboration one of such ways is the eTwininng portal. This paper addresses the description of the opportunity of interactive interdisciplinary and transdisciplinary developments, where students fully feel the need for teamwork the role of each teammate and the most significant factor being that this portal is based largely on projects that are initiated and developed in – an educational team at republic or international level being at least two educational institutions.

Cuvinte-cheie
metoda STEM, proiectul, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, metode interactive de predare – învățare – evaluare la distanță,

STEM method, project, interdisciplinarity, transdisciplinarity, interactive methods of teaching – learning – distance evaluation

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ieșeanu, D.</creatorName>
<affiliation>Școala Profesională nr. 2, Cahul, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Portalul etwining &ndash; oportunitate de dezvoltare durabilă a educației prin proiecte STEM</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-411-7</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>metoda STEM</subject>
<subject>proiectul</subject>
<subject>interdisciplinaritate</subject>
<subject>transdisciplinaritate</subject>
<subject>metode interactive de predare – învățare – evaluare la distanță</subject>
<subject>STEM method</subject>
<subject>project</subject>
<subject>interdisciplinarity</subject>
<subject>transdisciplinarity</subject>
<subject>interactive methods of teaching –
learning – distance evaluation</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>004:37.022</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Noile viziuni a dezvoltării valorilor educaționale prin proiect devin tot mai solicitate platformele educaționale de colaborare națională sau internațională una din așa modalități este portalul eTwininng. Lucrarea dată abordează descrierea oportunității dezvoltărilor interactive interdisciplinare și transdisciplinare, unde elevii pe deplin simt necesitatea muncii depuse &icirc;n echipă rolul fiecărui coechipier și cel mai semnificativ factor fiind acel că acest portal se bazează &icirc;n mare măsură pe proiecte ce sunt inițiate și dezvoltate &icirc;ntr-o echipă educațională la nivel de republică sau internațional fiind cel puțin două instituții de &icirc;nvățăm&acirc;nt.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>New visions of developing educational values through the project are becoming more and more in demand educational platforms for national or international collaboration one of such ways is the eTwininng portal. This paper addresses the description of the opportunity of interactive interdisciplinary and transdisciplinary developments, where students fully feel the need for teamwork the role of each teammate and the most significant factor being that this portal is based largely on projects that are initiated and developed in &ndash; an educational team at republic or international level being at least two educational institutions.</p></description>
</descriptions>
</resource>