The tasks in competitions as an element of the training of pupils competitors in informatics
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
252 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 15:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
YOVCHEVA, Biserka. The tasks in competitions as an element of the training of pupils competitors in informatics. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 29-35. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The tasks in competitions as an element of the training of pupils competitors in informatics

Probleme de concurs ca element cheie în pregătirea elevilor concurenți la competițiile de informatică

CZU: 37.016:004

Pag. 29-35

Yovcheva Biserka
 
Konstantin Preslavsky University of Shumen
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2022


Rezumat

In the paper are displayed the vision of the autor for the role of the selection and the grading of the problem in different informatics contests for the education and bulding of important professional habits in the competitors – future programmers. The position that problems shoud not be self-serving, that is not be given for the purpose of only creating ranking of the competitors, but should also have additional educational effect is defended.

În lucrare este prezentată viziunea autorului asupra rolului selecției și notării problemei în diferite concursuri de informatică pentru educarea și dezvoltarea unor obiceiuri profesionale importante la concurenții – viitori programatori. Se susține poziția conform căreia problemele nu trebuie să fie autoservitoare, care nu sunt date doar în scopul realizării unui clasament al concurenților, ci ar trebui să aibă și un efect educațional suplimentar.

Cuvinte-cheie
education, competitive informatics, tasks, Competition, grading system, tests,

educaţie, informatică competitivă, sarcini, competiţie, sistem de notare, teste