Articolul precedent |
Articolul urmator |
255 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 10:45 |
SM ISO690:2012 CHIRA, Oxana. Methoden-werkzeuge nach j.leisen im daf-und daz-unterricht. In: Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine, Ed. Ediţia a 7-a, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediţia VII, pp. 29-36. ISBN 978-9975-159-75-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine Ediţia VII, 2022 |
||||||
Colocviul "Aspecte lingvistice, glotodidactice şi literare în predarea limbilor străine" Ediţia a 7-a, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
J. Leisen prezintă în teoria sa cele 40 de instrumente metodologice (Methoden-Werkzeuge), care sprijină învățarea limbii germane, explicând utilizarea acestora pentru însușirea limbii. În baza acestei teorii sunt propuse în acest articol câteva sarcini didactice pentru a demonstra valoarea instrumentelor metodologice în predarea-învățarea integrată a limbii germane. Teoria lui J. Leisen pune accentul pe comprehensiunea ș i comprehensibilitatea textelor de specialitate și optimizarea tehnologiilor didactice universitare. |
||||||
Cuvinte-cheie metode didactice, teoria lui J. Leisen, limba germană, predare-învăţare, digitalizare |
||||||
|