Abordarea din perspectivă pedagogică a problemelor copiilor din familiile temporar dezintegrate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
294 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
RADU, Corina. Abordarea din perspectivă pedagogică a problemelor copiilor din familiile temporar dezintegrate. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 148-150. ISSN 2587-3563.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Abordarea din perspectivă pedagogică a problemelor copiilor din familiile temporar dezintegrate

Pedagogical approach to the problems of children from temporarily disintegrated families

CZU: 37.015.3

Pag. 148-150

Radu Corina
 
Colegiul „Iulia Hasdeu” din Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 31 octombrie 2022


Rezumat

Educația este un proces complex care necesită implicarea directă a părinților la formarea și dezvoltarea personalității copiilor Migrația unuia sau a ambilor părinți la muncă peste hotarele țării face imposibil contactul direct cu copilul. Sărăcia, șomajul ori căutarea unui loc de muncă mai bine plătit, a avut ca efect apariția unui număr foarte mare de copii care sunt lipsiţi de dragostea și prezența părinţilor în procesul de creştere şi dezvoltare. Acest lucru influențează negativ și asupra procesului educațional și conduce la apariția diverselor categorii de probleme cu care se confruntă copiii rămași acasă pe o perioadă nedeterminată de timp. În conținutul articolului se prezintă analiza din perspectivă pedagogică a nevoilor, problemelor şi dificultăţilor cu care se confruntă această categorie de copii.

Education is a complex process that requires the direct involvement of parents in the formation and development of children's personality. The migration of one or both parents to work abroad makes direct contact with the child impossible. Poverty, unemployment or the search for a better paid job has had the effect of the emergence of a very large number of children who are deprived of the love and presence of their parents in the process of growth and development. This also negatively influences the educational process and leads to the emergence of various categories of problems faced by children left at home for an indefinite period of time. The content of the article presents the analysis from a pedagogical perspective of the needs, problems and difficulties faced by this category of children.

Cuvinte-cheie
familii temporar dezintegrate, problemele copiilor, implicarea pedagogilor,

temporarily disintegrated families, children's problems, involvement of teachers