Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 RADU, Corina. Abordarea din perspectivă pedagogică a problemelor copiilor din familiile temporar dezintegrate. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 148-150. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 148-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația este un proces complex care necesită implicarea directă a părinților la formarea și dezvoltarea personalității copiilor Migrația unuia sau a ambilor părinți la muncă peste hotarele țării face imposibil contactul direct cu copilul. Sărăcia, șomajul ori căutarea unui loc de muncă mai bine plătit, a avut ca efect apariția unui număr foarte mare de copii care sunt lipsiţi de dragostea și prezența părinţilor în procesul de creştere şi dezvoltare. Acest lucru influențează negativ și asupra procesului educațional și conduce la apariția diverselor categorii de probleme cu care se confruntă copiii rămași acasă pe o perioadă nedeterminată de timp. În conținutul articolului se prezintă analiza din perspectivă pedagogică a nevoilor, problemelor şi dificultăţilor cu care se confruntă această categorie de copii. |
||||||
Cuvinte-cheie familii temporar dezintegrate, problemele copiilor, implicarea pedagogilor, temporarily disintegrated families, children's problems, involvement of teachers |
||||||
|