Articolul precedent |
Articolul urmator |
420 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.015.3+316.62-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 76-79. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
|||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.5.015.3+316.62-053.2 | |||||||
Pag. 76-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Comportamentul antisocial la copii reprezintă manifestări care depăşesc graniţele normalităţii dintr-un anumit moment de dezvoltare, ele constituind un ansamblu de comportamente, care se manifestă în mediul familial, şcolar și social. Se știe că este mai ușor să previi decât să tratezi, de aceea în cadrul acestui articol vom pune accent pe activitatea de prevenție a problemelor comportamentale în mediul școlar, scoțând în evidență unele modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cucer, A.V.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Comportamentul antisocial la copii reprezintă manifestări care depăşesc graniţele normalităţii dintr-un anumit moment de dezvoltare, ele constituind un ansamblu de comportamente, care se manifestă în mediul familial, şcolar și social. Se știe că este mai ușor să previi decât să tratezi, de aceea în cadrul acestui articol vom pune accent pe activitatea de prevenție a problemelor comportamentale în mediul școlar, scoțând în evidență unele modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Antisocial behavior in children are manifestations that go beyond the boundaries of normalcy at a certain time of development, they are a set of behaviors, which are manifested in the family, school and social environment. It is known that it is easier to prevent than to treat, so in this article we will focus on the prevention of behavioral problems in the school environment, highlighting some ways to prevent antisocial behavior in high school students.</p></dc:description> <dc:source>Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației (Vol.9, Partea 2) 76-79</dc:source> <dc:title>Modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>