Articolul precedent |
Articolul urmator |
418 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.015.3+316.62-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 76-79. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
|||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.5.015.3+316.62-053.2 | |||||||
Pag. 76-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Comportamentul antisocial la copii reprezintă manifestări care depăşesc graniţele normalităţii dintr-un anumit moment de dezvoltare, ele constituind un ansamblu de comportamente, care se manifestă în mediul familial, şcolar și social. Se știe că este mai ușor să previi decât să tratezi, de aceea în cadrul acestui articol vom pune accent pe activitatea de prevenție a problemelor comportamentale în mediul școlar, scoțând în evidență unele modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-166448</doi_batch_id> <timestamp>1714236181</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației</full_title> <issn media_type='print'>2587-3563</issn> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Angela</given_name> <surname>Cucer</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2022</year> </publication_date> <pages> <first_page>76</first_page> <last_page>79</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>