Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 11:44 |
SM ISO690:2012 TĂNĂSESCU, Cristina. Importanța dezvoltării competențelor comunicative la adolescenți. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 360-370. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 360-370 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul principal al acestui articol este de a schița câteva noțiuni de bază privind competențele de comunicare. Desigur, nu intenționăm să oferim o privire de ansamblu și o analiză completă a domeniului științific al teoriei comunicării, în acest scop fiind disponibil un număr imens de cărți și manuale ample. Termenul de competență comunicativă se referă la cunoașterea unei limbi și la capacitatea de a o folosi corespunzător și eficient. Acest conceptul a fost lansat de lingvistul Dell Hymes în 1972. Cu toții suntem de acord că este foarte important și absolut necesar să se folosească limba ca instrument de comunicare în sala de clasă. Preocuparea pentru predarea competențelor lingvistice s-a lărgit pentru a include competențele de comunicare și utilizarea adecvată a limbii. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, competenţă comunicativă, communication, communicative competence |
||||||
|