Metode de cunoaștere a personalității școlarilor din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
368 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 00:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.722.7 (3)
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4599)
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia, ZGHEREA, Daniela. Metode de cunoaștere a personalității școlarilor din clasele primare. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 272-278. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Metode de cunoaștere a personalității școlarilor din clasele primare

Methods of knowing the personality of primary school students

CZU: 159.722.7

Pag. 272-278

Vrabie Silvia, Zgherea Daniela
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

The student's personality is a fundamental element in the teaching process, it is a raw material that the teacher has the duty to sand properly based on deep knowledge of its features. Knowing the student's personality allows the teacher, regardless of the discipline he teaches, to structure in a real way, imprinting its dynamism, the artificiality of teaching a lesson being eliminated by the way in which the teacher, knowing the student's personality, knows how to motivate his participation in class. Without an adequate knowledge of the abilities, abilities, orientations, natural predispositions of the student and without a continuous connection of the teacher to the new, the didactic act, as a whole, risks to be damaged, with negative consequences for all parties involved.

Personalitatea elevului este element fundamental în procesul didactic, este un material brut pe care profesorul are îndatorirea să îl șlefuiască adecvat pe baza cunoașterii profunde a trăsăturilor acestuia. Cunoașterea personalității elevului permite cadrului didactic, indiferent de disciplina pe care o predă, să structureze activitatea curentă în mod real, imprimând acesteia dinamism, artificialitatea predării unei lecții fiind eliminata de modul în care profesorul, cunoscând personalitatea elevului, știe să motiveze participarea acestuia la oră. Fără o cunoaștere adecvată a capacităților, abilităților, orientărilor, predispozițiilor naturale ale elevului și fără o racordare continuă a profesorului la nou, actul didactic, în ansamblu, riscă să fie deteriorat, cu consecințe negative pentru toate părțile implicate.

Cuvinte-cheie
Method, personality, school,

metodă, personalitate, școlar