Articolul precedent |
Articolul urmator |
400 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 19:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.036+373.24 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, URSU, Natalia. Rolul activităților artistico-plastice în dezvoltarea creativității copilului de vârstă preșcolar. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 67-73. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.036+373.24 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația artistico-plastică reprezintă activitatea de formare și dezvoltare a personalității umane, proiectată și realizată prin studierea, aplicarea și crearea unor valori raportabile la categoria de frumos. În cadrul activităţilor artistico – plastice copilul capătă cunoştinţe despre elemente de limbaj plastic, despre armonia culorilor, precum şi despre unele legi ale compoziţiei. Elementele de limbaj plastic îmbinate prin diferite tehnici ale artei plastice constituie suportul pe care copilul îşi poate modela activitatea creativă. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, preşcolar, limbaj plastic, modelare, pictură, aplicație, valori artistice, creativity, preschool, plastic language, modeling, painting, application, artistic values |
||||||
|