Articolul precedent |
Articolul urmator |
156 0 |
SM ISO690:2012 POPA, Viorica. Effective Training: Objectives - Competences- Outcomes and / or Key/Generic/General-Competences. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 120-124. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema obiectivelor – competenţelor – finalităţilor: metodologia de substituire a obiectivelor prin competenţe, corelaţia dintre finalităţi – competenţe – obiective, precum şi faptul dacă finalităţile de studii şi competenţele în termeni de competenţe generice şi specifice din Cadrul Naţional al Calificărilor pentru domeniul Ştiinţe ale Educaţiei, Educaţie şi formarea profesorilor, Limba şi literatura oferă persoanelor în formare (în calitate de profesori de limba şi literatura română) suficiente cunoştinţe, deprinderi şi atitudini în vederea formării dezvoltării competenţelor-cheie şi transdisciplinare şi specifice la disciplina Limba şi literatura română. |
||||||
Cuvinte-cheie obiective, competențe, finalităţi, formare, professor, objectives, competences, finalities, formation, teacher |
||||||
|