Effective Training: Objectives - Competences- Outcomes and / or Key/Generic/General-Competences
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
156 0
SM ISO690:2012
POPA, Viorica. Effective Training: Objectives - Competences- Outcomes and / or Key/Generic/General-Competences. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 120-124. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Effective Training: Objectives - Competences- Outcomes and / or Key/Generic/General-Competences


Pag. 120-124

Popa Viorica
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

Articolul abordează problema obiectivelor – competenţelor – finalităţilor: metodologia de substituire a obiectivelor prin competenţe, corelaţia dintre finalităţi – competenţe – obiective, precum şi faptul dacă finalităţile de studii şi competenţele în termeni de competenţe generice şi specifice din Cadrul Naţional al Calificărilor pentru domeniul Ştiinţe ale Educaţiei, Educaţie şi formarea profesorilor, Limba şi literatura oferă persoanelor în formare (în calitate de profesori de limba şi literatura română) suficiente cunoştinţe, deprinderi şi atitudini în vederea formării dezvoltării competenţelor-cheie şi transdisciplinare şi specifice la disciplina Limba şi literatura română.

The article touches upon the problem of objectives – competences – finalities: substitution methodology of the objectives through competences, the correlation between finalities – competences – objectives, as well as the fact whether the learning finalities and competences in terms of generic and specific competences of the National Qualifications Framework for Education and Science; Teachers education and training; the Language and Literature provides future specialists (as teachers of the Romanian Language and Literature) with sufficient knowledge, skills and attitudes focusing on the formation and development of transdisciplinary, specific key competences in Romanian Language and Literature.

Cuvinte-cheie
obiective, competențe, finalităţi, formare, professor,

objectives, competences, finalities, formation, teacher