Adapting Management Professionals during the Crisis Period
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
182 0
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia. Adapting Management Professionals during the Crisis Period. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 50-51. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

Adapting Management Professionals during the Crisis Period


Pag. 50-51

Burlacu Natalia
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2022


Rezumat

Toată responsabilitatea pentru situaţia organizaţiei şi rezultatele deciziilor luate revine organului executiv alcatuit dintr-o singură persoană -Directorul General. Deoarece activitatea directorului general este asigurată de către personal, atunci pentru el principala sarcină este optimizarea structurii şi componenţei de cadre, creşterea nivelului administrativ al organizaţiei. În acest context, una din principalele funcţii ale managerului de personal este să dezvolte responsabilitatea în faţa schimbărilor.

All responsibility for the situation of the organizationand results of decisions made is the executive body consisting of one person-the Director General (Top Manager). Since the Director General shall be provided by staff, the main task for him is to optimize the structure and composition of staff, increase administrative the organization. In this context, one of the basic functions of personnel manager is to increase responsiveness to changes.

Cuvinte-cheie
responsabilitate, manager general, criză, incertitudine, schimbare, sistem organizaţional, personal, competitivitate, prevenire,

responsibility, general manager, crisis, uncertainty, changes, organizational system, Staff, competitivity, prevention