Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() BURLACU, Natalia. Adapting Management Professionals during the Crisis Period. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 50-51. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 50-51 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Toată responsabilitatea pentru situaţia organizaţiei şi rezultatele deciziilor luate revine organului executiv alcatuit dintr-o singură persoană -Directorul General. Deoarece activitatea directorului general este asigurată de către personal, atunci pentru el principala sarcină este optimizarea structurii şi componenţei de cadre, creşterea nivelului administrativ al organizaţiei. În acest context, una din principalele funcţii ale managerului de personal este să dezvolte responsabilitatea în faţa schimbărilor. |
||||||
Cuvinte-cheie responsabilitate, manager general, criză, incertitudine, schimbare, sistem organizaţional, personal, competitivitate, prevenire, responsibility, general manager, crisis, uncertainty, changes, organizational system, Staff, competitivity, prevention |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Burlacu, N.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Adapting Management Professionals during the Crisis Period</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-069-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>responsabilitate</subject> <subject>manager general</subject> <subject>criză</subject> <subject>incertitudine</subject> <subject>schimbare</subject> <subject>sistem organizaţional</subject> <subject>personal</subject> <subject>competitivitate</subject> <subject>prevenire</subject> <subject>responsibility</subject> <subject>general manager</subject> <subject>crisis</subject> <subject>uncertainty</subject> <subject>changes</subject> <subject>organizational system</subject> <subject>Staff</subject> <subject>competitivity</subject> <subject>prevention</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2012</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Toată responsabilitatea pentru situaţia organizaţiei şi rezultatele deciziilor luate revine organului executiv alcatuit dintr-o singură persoană -Directorul General. Deoarece activitatea directorului general este asigurată de către personal, atunci pentru el principala sarcină este optimizarea structurii şi componenţei de cadre, creşterea nivelului administrativ al organizaţiei. În acest context, una din principalele funcţii ale managerului de personal este să dezvolte responsabilitatea în faţa schimbărilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>All responsibility for the situation of the organizationand results of decisions made is the executive body consisting of one person-the Director General (Top Manager). Since the Director General shall be provided by staff, the main task for him is to optimize the structure and composition of staff, increase administrative the organization. In this context, one of the basic functions of personnel manager is to increase responsiveness to changes.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>