Articolul precedent |
Articolul urmator |
483 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 21:11 |
SM ISO690:2012 TURUTA, Tatiana, VINNICENCO, Elena. Dezvoltarea creativității elevilor de vârstă școlară mică prin elemente de limbaj plastic. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 303-308. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 303-308 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează problema identificării modalităților de dezvoltarea a creativității elevilor de vârstă școlară mica prin elemente de limbaj plastic. Creativitatea este capacitatea de a produce idei noi și originale, descoperiri, invenții, acceptate de comunitatea de experți ca fiind adevărate valori științifice, estetice, artistice, tehnice sau sociale Vârsta școlară mică este perioada care se caracterizează printr-un remarcabil potențial creativ. Prin folosirea diversificată a tehnicilor de lucru, elevii își dezvoltă capacitatea de expunere artistico-plastică, având posibilitatea de a comunica prin mijloace diverse propriile idei, trăiri, sentimente. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, punct, linie, formă plastică, culoare, formă elaborată, formă spontană, creativity, dot, line, plastic shape, color, elaborate shape, spontaneous shape |
||||||
|