Aplicarea unor tehnici de învățare prin cooperare la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
294 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 23:03
SM ISO690:2012
FIODORCIUC, Daniela, JECHIU, Elena. Aplicarea unor tehnici de învățare prin cooperare la lecțiile de geografie. In: Mediul şi dezvoltarea durabilă,: conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ed. 4, 25-28 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2018, Ediţia 4, pp. 237-240.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Mediul şi dezvoltarea durabilă,
Ediţia 4, 2018
Conferința "Mediul şi dezvoltarea durabilă, "
4, Chişinău, Moldova, 25-28 octombrie 2018

Aplicarea unor tehnici de învățare prin cooperare la lecțiile de geografie


Pag. 237-240

Fiodorciuc Daniela1, Jechiu Elena2
 
1 Colegiul Pedagogic „Mihai Eminescu”, Soroca,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2022


Rezumat

In the modern theories of education, there is an increasing sense of experential learning, in which the teacher acts as a guide or facilitator of each child's learning, valorisation and development processes, respecting his rhythm and his own cognitive style. Cooperative learning methods provide a solution to this challenge, research demonstrating that collaborative learning methods and techniques can strengthen positive attitudes towards learning, improve pupils' performance, school outcomes and self-esteem, promoting positive interaction and mutual support between students.

Cuvinte-cheie
cooperative learning, critical thinking, geography