Articolul precedent |
Articolul urmator |
266 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-02 19:07 |
SM ISO690:2012 URICHIANU, Adrian, URICHIANU, Bogdan Adrian, URICHIANU-TOMA, Sanda. Realizarea obiectivelor școlare prin jocuri, ca mijloc şi metodă a educaţiei. In: Sport. Olimpism. Sănătate, Ed. 3, 13-15 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția a 3-a, pp. 101-102. ISBN 978-9975-131-65-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sport. Olimpism. Sănătate Ediția a 3-a, 2018 |
||||||
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate" 3, Chişinău, Moldova, 13-15 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitățile recreative sportive, practicate sub forma de jocuri, reprezintă cele mai des întâlnite forme de practicare a educației fizice, cea mai plăcută activitate și constituie fundamentele dezvoltării în educația copiilor. Prin acțiunile de a se juca, copiii dobândesc un set de mișcări și abilități educaționale, care stau la începutul tuturor activităților viitoare ale dezvoltării personalității lor. Jocurile, ca mijloc al educaţiei fizice, reprezintă o formă complexă de manifestare a exerciţiului fizic şi, datorită unor caracteristici de formă, conţinut şi efecte, este folosit în toate treptele sistemului nostru de învăţământ. Ipoteza cercetării. Prin practicarea jocurilor, atât în lecția de educaţie fizică, cât și în activitățile extracurriculare, se asigură îndeplinirea sarcinilor de a pregăti copii viguroși, capabili de un randament intelectual şi fizic tot mai important. Metodele utilizate în acest studiu sunt: metoda observației, studiul documentelor școlare, metoda sondajului, metoda analizei. Rezultate. După practicarea diferitelor jocuri, copiii devin mai puternici, mult mai curajoși, mai încrezători în forțele lor, mai disciplinați, mai pregătiți, rezistă mai ușor la dificultățile vieții și găsesc soluții practice în activitatea lor. Concluzii. Jocurile, ca formă organizată, reprezintă un mijloc și o metodă de educație fizică, rezolvând o serie de sarcini educative atât în realizarea obiectivelor lecției, cât și în selectarea unor viitori sportivi pentru performanță. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie fizică şcolară, jocuri de mişcare, obiective, physical education, movement games, methods and means, objectives |
||||||
|