Articolul precedent |
Articolul urmator |
302 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 21:25 |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Dezvoltarea imaginației și creativității prin intermediul conceptului compoziției artistice. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 199-205. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 199-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Multă vreme creația a fost considerată avantajul exclusiv al unei minorități restrânse. Distingând însă mai multe trepte calitative în creativitate și observând cum și eforturile de gândire obișnuită implică ceva nou, cel puțin pentru persoana aflată într-un impas, astăzi nu se mai face o separare între omul obișnuit și creator. Orice persoană poate realiza o îmbunătățire în munca sa, o mică inovație sau invenție. Pentru a se ajunge la o performanță creativă, e nevoie de preocupare specială, de condiții favorabile dezvoltării imaginației – creativității artistice. În studiul de față noi abordăm următoarele puncte de referințe: blocajele creativității, metodele de stimulare a creativității artistice, metodele pentru dezvoltarea imaginației și conceptul compoziției decorative pentru domeniul artelor cu referiri specifice la personalitățile creative a studenților facultăților de arte plastice și design. |
||||||
Cuvinte-cheie imaginaţia, creativitatea, conceptul compoziției artistice, imagination, creativity, artistic composition concept |
||||||
|