Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 20:12 |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Strategia dezvoltării creativității artistico-plastice la elevi/studenți privind criterii de stimulare și formare ale atitudinilor artistice. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 77-81. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea creativității artistico-plastice la elevi/studenți prevede sistematizarea, determinarea și descrierea detaliată a criteriilor de stimulare și formare ale atitudinilor artistice. Atitudinile artistice oglindesc procesele psihologice ale elevilor/studenților în procesul de creație și contribuie la elaborarea lucrărilor de creaţie. Creația (lucrările de creație) implică iniţial o experienţă vizuală, care presupune parcurgerea ulterioară a etapelor specifice procesului creator în domeniul artelor plastice şi se finalizează printr-o formă materială a produsului creator, obţinută prin intermediul unor mijloace specifice de limbaj plastic şi tehnici din domeniul metodologiei artelor plastice. Lucrarea plastică elaborată în procesul de creaţie este rezultatul unei experienţe, al percepţiei vizuale, prin implicarea nemijlocită a personalităţii creatoare în activităţile de, studiere, analiza şi descoperire a lumii vizuale, care constituie rezultatul unei investigaţii și cercetări metodice având drept obiectiv relaţiile dintre elementele plastice, formele plastice, simbolurile şi semnificaţia lor. |
||||||
Cuvinte-cheie strategia, creativitate artistico-plastică, criterii de stimulare/formare, atitudini artistice, strategy, artistic creativity, criteria incentive / training, artistic attitudes |
||||||
|